Termeni și Condiții
Utilizatori Finali ( Cetățeni )

Data de intrare în vigoare: 01 martie 2025 Data publicării: 28 februarie 2025
Bine ați venit pe platforma My Town!
Platforma My Town vă este oferită de către Primăria dumneavoastră (Unitatea Administrativ- Teritorială) și include acces gratuit la servicii și funcționalități esențiale.
Vă recomandăm să citiți cu atenție întregul document, deoarece, odată acceptat, acesta devine obligatoriu, iar accesul la platforma My Town va fi permis doar în condițiile acceptării sale.
1.INTRODUCERE
1.Despre My Town (MT) :
My Town (denumită în continuare „Aplicația”, „Platforma”, „Ecosistem Digital” sau „Rețea Comunitară”) este o soluție digitală dezvoltată și furnizată de Advanced Community Software SRL (denumită în continuare „Furnizor”).
My Town este gestionată și administrată exclusiv de Unitatea Administrativ-Teritorială (UAT) din care faceți parte, prin reprezentanți desemnați oficial de conducerea acesteia, denumiți Administratori Principali în prezentul document.
My Town oferă locuitorilor și rezidenților unei comunități acces la un ecosistem digital dedicat pentru a putea accesa la o gamă variată de servicii și funcționalități. Fără a ne limita doar la acestea, iată câteva dintre lucrurile pe care le puteți face ca utilizatori ai platformei:
Depune solicitări și accesa servicii publice direct din platformă, urmărind în timp real fiecare etapă a soluționării.
Beneficia de servicii esențiale oferite de administrația locală, simplu și eficient.
Comunica rapid și transparent prin canale interactive cu autoritățile locale și alte entități de interes public conectate la platformă.
Colabora și implica activ optimizând interacțiunile directe între autoritățile locale, alte entități de interes public și cetățeni, la nivelul micro comunităților esențiale (scară, bloc, asociație, stradă, cartier).
Beneficia de acces exclusiv întrucât serviciile My Town sunt rezervate strict membrilor comunității – locuitori, rezidenți sau invitați – validați de conducerea UAT.
2.Scopul documentului :
Prezentul document – „Termeni și Condiții Utilizatori My Town” reglementează condițiile de utilizare a Platformei My Town de către:
Utilizatorii Finali – persoane fizice (cetățeni & rezidenți) care își creează un cont și sunt validați de Instituție (UAT);
Utilizatorii Finali Minori – Persoană cu vârsta între 12 și 18 ani care locuiesc sau sunt rezidenți într-o comunitate și care utilizează platforma My Town, cu acordul prealabil al părinților sau tutorilor legali care sunt deja Utilizatori Finali ai platformei.
Utilizatorii Finali Temporari – persoane invitate (experți, artiști, proiectanți..) de Instituție (UAT), având acces limitat, în funcție de scopul și durata stabilite de acesta (Instituție).Utilizatorii Minori folosesc platforma exclusiv în baza și cu respectarea Termeni și Condiții Minori, care completează și suplimentează prezentul document, în cazul oricăror dispoziții contrare, documentul T&C Minori prevalează.Toate categoriile de utilizatori descrise mai sus vor fi denumite, în continuare, în cadrul acestui document, Utilizatori Finali.
3.Caracteristici generale
Accesul la My Town este gratuit pentru Utilizatorii Finali, costurile de furnizare a platformei fiind suportate de Instituție (UAT). Cu toate acestea, anumite servicii terțe (ex.: procesarea plăților) pot implica comisioane percepute de entitățile implicate (bănci, integratori de plăți, etc.).
Obligația respectării Politicilor Instituției (UAT) – Orice Utilizator Final care folosește My Town trebuie să respecte atât prezentul document, parte din Documentația Termeni și Condiții MT, cât și regulamentele emise de Instituție (UAT), cum ar fi Regulamentul Comunitar UAT sau alte politici interne ce vor fi publicate pe platformă și enunțate în acest sens.
Servicii terțe – Platforma poate oferi acces la module externe (ex.: plăți, aplicații terțe). Responsabilitatea respectării termenilor și condițiilor acestor servicii aparține fiecărui Utilizator.
4.Administrare & Gestionare My Town:
Aplicația My Town este administrată și gestionată în beneficiul dumneavoastră, ca Utilizatori Finali, de către Unitatea Administrativ-Teritorială (UAT) la care sunteți afiliat/ă. Administrarea și operarea Aplicației sunt realizate de către Administratorii Principali desemnați de UAT, care sunt responsabili pentru asigurarea bunei funcționări a platformei, respectarea condițiilor de utilizare, precum și implementarea politicilor de securitate și confidențialitate.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, vă asumați respectarea lor și înțelegeți că utilizarea Platformei My Town este condiționată de acceptarea acestora.
Acești termeni fac parte din Termeni și Condiții My Town (MT), care definesc tot ce trebuie să cunoașteți despre My Town.
„Termeni și Condiții My Town (MT)”
2.DEFINIȚII
Pentru claritate, în cadrul prezentului document, termenii următori vor avea înțelesurile și sensul specificat mai jos:
- Utilizator Final: Orice persoană fizică (cetățean sau rezident) care își creează un cont My Town ID și este validată de Instituție (UAT) ca membru al comunității (permanent sau temporar). Utilizatorul Final poate primi acces la grupuri, servicii și funcționalități generale sau specifice, configurate și puse la dispoziție de Instituție (UAT) în platformă, în funcție de specificul și necesitățile fiecărei localități.
- Utilizator Final Minor – Persoană cu vârsta cuprinsă între minim 12 și 18 ani care utilizează platforma My Town cu acordul părinților sau tutorilor legali, aceștia fiind deja Utilizatori Finali ai platformei.
- Utilizator Final Temporar: Persoană invitată de Instituție (UAT) sau de Administratorii Principali ai acestuia, care primește acces temporar la My Town.
- Client/Instituție (UAT): Unitate Administrativ-Teritorială (primărie, consiliu local) care, pe baza unor drepturi de utilizare software, primește drepturi temporare de acces și gestionare a platformei My Town. Aceste drepturi îi permit să administreze și să gestioneze utilizarea platformei și să ofere locuitorilor sau rezidenților acces la serviciile disponibile.
- Furnizor: Advanced Community Software SRL, entitate care a creat și deține drepturile asupra Platformei My Town.
- Conținut: Orice informație, fișier, document, text, fotografie, video, date numerice sau alte date încărcate de Utilizatorii Finali în My Town.
- Cont My Town ID: Cont unic, personal și netransferabil, prin care Utilizatorul Final se autentifică în platformă.
- Regulament Comunitar UAT: Set de reguli specifice emise de UAT pentru buna funcționare și utilizare a My Town la nivel local (aprobat de consiliul local și publicat prin intermediul My Town).
- GDPR: Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal.
- Servicii Terțe: Servicii puse la dispoziție de părți independente (de ex. integratori de plăți, bănci, etc.), pentru care se aplică termeni și condiții distincte.
Modificări Termeni
Ne rezervăm dreptul de a modifica prezentele ”Termeni și Condiții Utilizatori Finali” în orice moment. Orice modificare va fi notificată utilizatorilor cu cel puțin 30 de zile înainte de intrarea în vigoare.
Continuarea utilizării Serviciilor după intrarea în vigoare a modificărilor constituie acceptarea acestora.
3.ÎNSCRIEREA CA UTILIZATOR
1.Condiții de Vârstă și Eligibilitate
Pentru a vă crea un cont My Town ID, trebuie să aveți minimum 18 ani și să puteți demonstra că locuiți temporar sau permanent în comunitatea administrată de Instituție (UAT) sau că dețineți în proprietate terenuri, spații sau locuințe situate în arealul acesteia.
Pentru ca un minor (12–18 ani) să devină Utilizator Final al platformei My Town, este necesar acordul părinților sau al tutorilor legali, care trebuie să fie deja utilizatori ai platformei. Acordul se va obține prin confirmarea digitală a cererii de înregistrare efectuate de minor, automat transmisă părintelui/tutorelui pe email, care va avea obligația de a citi și accepta Termenii și Condițiile platformei, exprimându-și astfel acordul cu înregistrarea minorului ca utilizator final în cadrul platformei My Town, sub coordonarea și îndrumarea acestuia (părintelui/tutorelui) până la împlinirea vârstei de 18 ani.
Instituția (UAT) poate stabili, dacă consideră necesar, în cadrul Regulamentului Comunitar reguli suplimentare privind confirmarea identității în vederea validării utilizatorilor finali (ex. carte de identitate, dovadă de reședință, etc.).Mecanismul detaliat al înscrierii minorului este stabilit în ‘Termeni și Condiții pentru Minori’.
2.Crearea Contului Utilizatorului Final
Pentru ca utilizatorul final să poată beneficia de servicii publice de calitate, Instituția (UAT) va cere anumite date pentru înregistrarea cetățenilor în platformă.
Crearea contului presupune furnizarea de date minime (ex. nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon, date de domiciliu/rezidență, ocupație, vârstă).
Instituția (UAT), prin Administratorii Principali, sau delegați ai acestora, validează cererea pe baza datelor încărcate de Utilizator la înscriere. Contul va rămâne activ primele 30 de zile și poate deveni inactiv sau chiar șterge, în condiții de nevalidare.
Fiecare UAT își rezervă dreptul, fără a fi obligați, de a solicita informații suplimentare (de ex. act de identitate) pentru verificarea veridicității și pentru prevenirea fraudelor în accesarea și utilizarea platformei My Town.
3. Responsabilitatea Asupra Contului
Datele de autentificare (user și parolă) trebuie să fie păstrate confidențial de fiecare Utilizator Final. Sunteți responsabil pentru toate acțiunile derulate în contul dvs.
În cazul în care suspectați un acces neautorizat sau orice problemă de securitate, aveți obligația de a notifica imediat, în scris, Instituția (UAT) prin e-mail sau de a sesiza Furnizorul la privacy@mytown.ro ori la adresa de e-mail publicată de conducerea UAT- ului în Regulamentul Comunitar, ce va fi disponibil pe platformă.
4.Activarea Contului
Activarea presupune, de regulă, parcurgerea unui link de confirmare a transmiterii prin e-mail.
Dacă nu activați contul în termen de 30 de zile de la primirea e-mailului de confirmare, datele dvs. pot fi șterse automat din sistem, fără notificare suplimentară.
4.DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE UTILIZATORULUI
1.Acces și Utilizare Gratuită
Ca Utilizator Final, beneficiați de acces la funcționalitățile de bază ale My Town fără costuri directe. Cu toate acestea, anumite servicii (ex. plăți online) pot implica taxe suplimentare impuse de terți.
Sunteți liber să utilizați My Town atât cât respectă legislația, prezentele Termeni și Condiții și Regulile Comunitare ale Instituției (UAT) dvs publicate pe My Town.
2.Actualizarea Datelor și Corectitudinea Informațiilor
Vă asumați obligația de a furniza date reale și actualizate în contul dvs. (ex. schimbarea adresei de e-mail sau a numărului de telefon).
Răspundeți personal pentru acuratețea informațiilor încărcate ori transmise prin My Town (ex. formular de cerere, date de plată).
3.Conduită și restricții :
Prin acceptarea acestor Termeni, vă obligați să:
Nu încărcați conținut ilegal, defăimător, obscen, care încalcă ordinea publică ori drepturile terților.
Nu utilizați My Town pentru phishing, spam, transmiterea de programe malware, decompilare sau orice alte practici dăunătoare platformei ori altor utilizatori.
Respectați proprietatea intelectuală; nu încărcați fișiere asupra căreia nu dețin drepturi ori permisiuni.
Nu folosiți My Town în scopuri comerciale neautorizate sau pentru a obține date confidențiale despre alți utilizatori.
4.Responsabilitatea Conținutului
Sunteți singurul responsabil pentru orice conținut încărcat (documente, fișiere, imagini, text etc.) și pentru consecințele juridice care pot decurge din acesta.
Instituția (UAT) ori Furnizorul pot, în cazuri grave (ex. conținut ilegal), să restricționeze sau să suspende contul dvs., cu notificarea prealabilă și posibilitatea de a vă prezenta punctul de vedere, dacă timpul și situația permit.
5.DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE FURNIZORULUI ȘI ALE INSTITUȚIEI (UAT)
1.Furnizorul (Advanced Community Software SRL)
Asigură, în limitele contractuale, mențiunea și actualizările necesare pentru funcționarea tehnică a My Town.
Poate investiga cazuri de încălcare gravă a prezentelor Termeni și Condiții și poate lua măsuri de remediere, inclusiv suspendarea accesului, în cooperare cu Instituția (UAT).
Furnizează suport tehnic de bază, în special pentru probleme tehnice generale, conform programului de lucru publicat pe www.mytown.ro .
2.Instituția (UAT)
Validează cererea și acordă sau retrage accesul Utilizatorilor, conform propriilor politici.
Va stabili reguli locale (Regulament Comunitar UAT), pe care le veți respecta în plus față de prezentul document.
Este „operatorul de date principal” în sensul GDPR pentru toate datele introduse de dvs. în My Town.
3.Limitarea Răspunderii
Nici Furnizorul, nici Instituția (UAT) nu răspund pentru acțiunile/omisiunile Utilizatorilor Finali, nici pentru conținutul încărcat de aceștia.
Furnizorul și/sau Instituția (UAT) nu garantează disponibilitatea neîntreruptă a platformei și nu atac asumă răspunderea pentru pierderi indirecte sau cauzate de factori externi (ex. indisponibilitatea rețelei internet, atacuri cibernetice masive, război, calamități naturale majore, etc.).
Furnizorul și Clientul (Instituția / UAT) vor depune eforturi rezonabile pentru asigurarea securității și confidențialității datelor, fără a garanta un nivel de disponibilitate de 100%.
6.PROTECȚIA DATELOR PERSONALE_GDPR
1.Prelucrarea Datelor :
Platforma My Town , dezvoltată și furnizată de Advanced Community Software SRL , respectă Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) și asigură protecția datelor utilizatorilor.
Instituția (UAT) acționează ca operator de date cu caracter personal pentru datele încărcate de utilizatori, care au obligația de a respecta legislația GDPR și de a asigura protecția acestora.
Furnizorul este împuternicitul UAT, prelucrând date exclusive pentru operarea și menținerea platformei My Town, fără a le utiliza în alte scopuri.
Zoho Corporation BV furnizează infrastructura tehnică și găzduirea platformei,acționând ca sub-procesator pentru My Town, asigurând protecția datelor conform standardelor internaționale de securitate.
Datele prelucrate includ:
-
- Date de identificare: nume, prenume, adresă de domiciliu/reședință;
- Data contactului: e-mail, telefon;
- Date tehnice: adresa IP, identificatori unici ai dispozitivului, date de autentificare (My Town ID);
- Date privind utilizarea platformei: istoricul solicitărilor, interacțiuni cu administrația locală, mesaje transmise;
- Date necesare accesării serviciilor publice: documente încărcate pentru diverse solicitări administrative.
Scopurile prelucrării datelor includ:
-
- Gestionarea conturilor utilizatorilor și accesul la platformă;
- Furnizarea serviciilor digitale publice (ex. depunerea solicitărilor, plăți online, comunicare cu autoritățile);
- Asigurarea securității conturilor și prevenirea fraudelor ;
- Optimizarea și dezvoltarea platformei ;
- Respectarea obligațiilor legale privind protecția datelor și accesul la informațiile publice.
- Datele utilizatorilor nu sunt folosite în scopuri comerciale sau de marketing și nu sunt transferate către terți în afara scopurilor strict necesare funcționării My Town.
2.Drepturile Utilizatorilor Finali Conform GDPR
Utilizatorii platformei My Town beneficiază de următoarele drepturi, garantate de GDPR:
-
- Dreptul de acces – posibilitatea de a solicita informații despre datele colectate și prelucrate;
- Dreptul la rectificare – solicitarea corectării datelor inexacte sau incomplete;
- Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitate”) – posibilitatea de a solicita ștergerea datelor, în anumite condiții;
- Dreptul la restricționarea prelucrării – utilizatorii pot solicita limitarea modului în care sunt folosite datele lor;
- Dreptul la portabilitatea datelor – solicitarea transferului datelor personale către un alt operator, într-un format structurat;
- Dreptul la opoziție – utilizatorii pot obiecta la prelucrarea datelor în anumite situații;
- Dreptul de a nu face obiectul unor decizii automate – My Town nu folosește algoritmi care iau decizii complete automatizate cu impact juridic asupra utilizatorilor.
Pentru exercitarea acestor drepturi, utilizatorii trebuie să trimită o cerere scrisă către Responsabilul cu Protecția Datelor (DPO) al Instituției (UAT) sau să contacteze echipa My Town la privacy@mytown.ro.
Ne angajăm să protejăm confidențialitatea informațiilor dvs. personale. Politica noastră de confidențialitate detaliază modul în care colectăm, utilizăm și protejăm aceste informații. Vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate pentru detalii suplimentare.
3.Măsuri de Securitate :
Pentru protejarea datelor utilizatorilor, My Town implementează măsurile avansate de securitate, în conformitate cu standardele internaționale (ISO/IEC 27001):
-
- Criptare avansată – datele sunt criptate atât în tranzit, cât și în repaus, prevenind accesul neautorizat;
- Control strict al accesului – doar personalul autorizat are acces la date, pe baza principiului „necesității de a cunoaște”;
- Monitorizare și audit continuu – activitățile din platforma sunt înregistrate și analizate pentru detectarea și prevenirea incidentelor de securitate;
- Copii de siguranță regulate – datele sunt stocate în centrul de date securizate la Uniunea Europeană, cu măsuri de backup pentru prevenirea pierderilor.
4.Transferul Datelor în Afara UE :
În cazul în care anumite date trebuie să se transfere în afara Uniunii Europene, My Town și partenerii săi implementeze clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană, pentru asigurarea protecției acestora.
5.Raportarea Incidentelor de Securitate :
În cazul unei breșe de securitate care ar putea afecta datele utilizatorilor, în primul rând Instituția (UAT) și în subsidiar, Furnizorul, va notifica UAT-ul afectat și Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) în termen de maximum 72 de ore, conform cerințelor GDPR.
Instituția (UAT) are obligația de a informa utilizatorii afectați și de a lua măsurile legale necesare pentru protejarea acestora.
6.Contact pentru Solicitări GDPR
Instituția (UAT) – ……
Responsabilul cu Protecția Datelor – detaliile de contact sunt disponibile aici:
Nume și Prenume:
E-mail: .,.,.,.,.,
Contact: .,.,.,.,.,
Website:
Furnizorul – Advanced Community Software SRL
Email: privacy@mytown.ro
Website: www.mytown.ro
Această secțiune asigură respectarea GDPR și protejează toate părțile implicate, garantând transparența și securitatea prelucrării datelor.
7.Confidențialitate
Ne angajăm să protejăm confidențialitatea informațiilor dvs. personale. Politica noastră de confidențialitate detaliază modul în care colectăm, utilizăm și protejăm aceste informații. Vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate pentru detalii suplimentare.
7.PLĂȚI ȘI SERVICII TERȚE
1.Gratuitate a Serviciilor de Bază :
Folosirea My Town pentru funcționalități fundamentale (depuneri sesizări, informare,comunicare, colaborare, etc.) este gratuită pentru Utilizatorii Finali, costurile fiind suportate de Instituție (UAT) prin abonament.
2.Plăți Online :
My Town își propune să faciliteze procesul de plată pentru utilizatori, eliminând necesitatea migrării și utilizării altor platforme. Prin aceste opțiuni de integrare la îndemâna fiecărei comunități, ecosistemul asigură flexibilitate, un mediu sigur, eficient și accesibil pentru gestionarea obligațiilor financiare către administrația locală.
-
- În cazul în care utilizați My Town pentru plata unor taxe, impozite sau alte sume către Instituție (UAT), este posibil să fiți redirecționat către un portal extern (ex. ghiseul.ro) sau un integrator privat de plăți.
- Orice costuri sau comisioane (bancare, operatori terți) sunt în sarcina dvs., iar Furnizorul și/sau Instituția (UAT) nu pot fi făcuți răspunzători pentru tarifele ori disponibilitatea acelor servicii terțe.
Toate serviciile comunitare într-un singur loc!
My Town este un portal digital central prin care fiecare Instituție (UAT) va interconecta servicii publice și private, entități și cetățeni, oferind o platformă unitară pentru administrarea și optimizarea interacțiunilor comunitare.
8.MODIFICAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
1.Notificare Prealabilă :
Instituția (UAT) și/sau Furnizorul pot actualiza prezentele „Termeni și Condiții Utilizatori My Town” pentru a reflecta modificări tehnice, legislative, procedurale sau pentru a integra noi funcționalități. Utilizatorii vor fi notificați (prin e-mail, notificare în platformă etc.) cu cel puțin 30 zile înainte de intrarea în vigoare.
2.Acceptare :
Continuarea utilizării My Town expirarea termenului de notificare echivalează cu acceptarea tacită a noilor condiții. Dacă nu sunteți de acord cu modificările, puteți cere dezactivareacontului, ceea ce implică încetarea contractului dintre dvs. și Instituție (UAT).
9.ÎNCETAREA ȘI SUSPENDAREA ACCESULUI
1.Renunțarea la Serviciile de Utilizator :
Puteți să vă dezactivați contul My Town oricând, notificând Instituția (UAT) pe e-mail. Datele dvs. vor fi șterse sau anonimizate conform politicilor de confidențialitate, cu excepțiasituațiilor în care legea ori reglementarea locală impune păstrarea lor pentru o anumită perioadă.
2.Restricționarea sau Suspendarea Accesului
Instituția (UAT) ori Furnizorul, în cazuri excepționale la cererea expresă a Instituției, vă pot suspenda sau restricționa contul temporar dacă sunt identificate încălcări graveale prezentelor Termeni și Condiții (ex. utilizare abuzivă, conținut ilegal).
Înaintea eliminării definitive, vi se va oferi, de regulă, un termen pentru a vă exprima poziția ori a remedia situația, în măsura în care circumstanțele permit.
3.Efectele Încetării :
După încetarea accesului (din orice motiv), aveți la dispoziție un interval de 30 de zile pentru a vă recupera datele, acolo unde este posibil. După acest termen, Conținutul dvs. poate fi șters definitiv fără a putea fi recuperat.
10.LIMITAREA RĂSPUNDERII
1.Excluderi de Răspundere :
În limitele permise de lege, atât Furnizorul cât și Instituția (UAT) nu își asumă răspunderea pentru:
-
- Pierderi indirecte, incidentale, speciale, daună morală ori de consecință (ex. pierderi de date, profituri nerealizate).
- Conținut ilegal încărcat de alți Utilizatori și neraportat ori neidentificat în timp util.
- Disfuncționalități ale rețelei internet, servicii de hosting, evenimente de forță majoră.
2.Răspunderea Utilizatorilor
-
- Fiecare Utilizator răspunde personal pentru legalitatea, acuratețea și consecințele conținutului publicat.
- Orice prejudiciu cauzat de acțiunile dvs. (ex. încălcarea drepturilor terților, încărcarea de programe dăunătoare) atrage răspunderea exclusivă a celui care a comis fapta.
3.Furnizare „Așa Cum Este” :
My Town este oferit „as is” (așa cum este), fără garanții exprese sau implicite. Nu putem garanta că platforma va fi disponibilă permanent, fără erori sau compatibile cu toate sistemele de operare și dispozitive.
11.PROPRIETATE INTELECTUALĂ
1.Drepturi asupra Platformei
Furnizorul și/sau licențiatorii acestuia (Zoho) dețin toate drepturile de proprietate intelectuală asupra My Town (cod sursă, structură, interfață).
Este interzisă reproducerea, copierea, distribuția, modificarea ori exploatarea neautorizată a oricărei părți a platformei My Town.
2.Drepturile Utilizatorilor Asupra Conținutului
Utilizatorii păstrează drepturile de proprietate intelectuală asupra Conținutului încărcat (text, imagini, documente).
Prin încărcarea de conținut în My Town, acordați Instituției (UAT) în principal și Furnizorului, în subsidiar, un drept neexclusiv de stocare, afișare și prelucrare a acestui conținut în scopul furnizării serviciilor, inclusiv pentru backup și securitate.
12.SESIZĂRI, RECLAMAȚII ȘI LITIGII
1.Sesizări și Reclamații
Dacă întâmpinați probleme, puteți contacta Instituția (UAT) sau Furnizorul (Advanced Community Software SRL) prin datele de contact indicate în platformă (e-mail,telefon, formular de suport).
Intenționăm să soluționăm intern orice reclamație în termen de 30 de zile în cele mai multe cazuri, cu excepția situațiilor în care legea impune un alt termen.
2.Litigii și Legea Aplicabilă
Prezentul document și relațiile rezultate din utilizarea My Town sunt guvernate de legislația română și de regulamentele europene aplicabile.
Orice diferend privind interpretarea sau executarea acestor Termeni se va încerca a fi soluționat amiabil. În caz contrar, competența revine instanțelor de la sediul Instituție (UAT) sau, în anumite situații, de la sediul Furnizorului, în funcție de acordurile dintre părți și prevederile legale.
13.DISPOZIȚII FINALE
1.Întregul Acord :
Prezentul document reprezintă ansamblul relațiilor, termenilor și condițiilor, dintre Dvs. ca Utilizator Final/Temporar și Instituție (UAT) cu privire la folosirea My Town. Orice acorduri anterioare, scrise ori verbale, privind aceleași subiecte, se înlocuiesc de prezentul document.
2.Clauze Nule/Inaplicabile :
Dacă o clauză este declarată nulă sau inaplicabilă, restul prevederilor rămân valabile. Părțile vor depune eforturi pentru a înlocui respectiva clauză cu grijă ca să reflecte cât mai fidel intenția inițială.
3.Forță Majoră :
Niciuna dintre părți (Furnizor, Instituție (UAT) ori Utilizator) nu este răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor din cauze de forță majoră (calamități, conflict armat, pandemii, atacuri cibernetice de amploare etc.), care suspendă obligațiile pe durata evenimentului.
4.Cesionare
Instituția (UAT) nu poate cesiona total sau parțial drepturile și obligațiile sale obținute prin pachetele de drepturi de utilizare software obținute de la Furnizor prin Abonament (Contract de Drepturi de Utilizare Software) către o terță parte.
Utilizatorul Final nu poate transfera contul My Town ID ori drepturile rezultate din utilizarea platformei fără acordul scris și expres al Instituției (UAT).
5.Independența Părților :
Acceptarea prezentului document nu creează un parteneriat, un mandat, o reprezentarelegală ori o relație de angajare între dvs. ca Utilizator, și Instituție (UAT) sau Furnizor. Fiecare parte acționează în mod independent și asumă propriile obligații conform legii.
6.Date de contact Instituție (UAT)
-
- Primăria …………….
- E-mail: …..
- E-mail: …..
- Telefon: ……………
- Site: ………………..
7.Date de contact Furnizor My Town
-
- Advanced Community Software SRL
- E-mail: contact@mytown.ro
- E-mail: suport@mytown.ro
- E-mail: privacy@mytown.ro
- Telefon: +40 722 692 646
- Site: www.mytown.ro
Prin acceptarea și utilizarea Platformei My Town, confirmați că ați citit integral, ați înțeles și sunteți de acord cu prezentele Termeni și Condiții Utilizatori My Town, care să constituie un contract legal între dvs. ca Utilizator Final și Instituție (UAT) .
Dacă aveți sugestii sau reclamații, vă rugăm să contactați Instituția (UAT), prin Administratorii Principali, sau să consultați informațiile disponibile în platforma ori pe site-ul www.mytown.ro
Vă mulțumim și vă dorim o experiență plăcută în My Town!
Data Intrării în Vigoare: 01 martie 2025
© Advanced Community Software SRL – Toate drepturile rezervate.